Monday, February 8, 2010

Gereksiz # 2


İşte feci gereksiz bir alet. En azından benim hayatım için. Hani tamam Star Wars seviyoruz, heyecanla B.'nin alacağı ışın kılıcı ile oynamayı heyecanla bekliyoruz ama play station hiç mi hiç çekici gelen bir oyuncak değil. Küçükken Commodor 64 vardı belki biraz heyecanlıydı ama yani bilgisayar oyunu, bilmiyorum feci sıkıcı. Hele erkeklerin saatlerce bunun başında vakit geçiriyor olması ayrıyetten sıkıcı. Ama unuttum pardon, bazı spor yorumcusu insanların bloglarında "vazgeçilmezlerim" adı altında geçen bir nesne play station (neyse sonra çok üzülmesin diye üstüne gitmeyeceğim. sonra duyuyorum ağlayıp şikayet filan ediyormuş ona buna). Şayze.

Peki her şey bir yana, gereksiz başlıklı ilk yazının üzerinden tam 1 yıl geçmesi ve yine 1 yıl sonra aynı günlerde aynı başlığın altına yazı yazmak nedir? Tesadüf mü tarihin tekerrürü mü? Her ikisi herhalde. Bir de bazı tesadüflerin artık kabak tadı vermesi de olabilir. Iykkkk.

No comments: