Friday, February 12, 2010

Kırmızı ruj

Galiba daha önce yazdım ama yineleyeceğim "kırmızı ruj her kadına yakışmaz". Biliyorum sıkıcı Melis Alphan yazıları gibi oldu ama ne yapayım karşıma çirkin kırmızı ruj faciaları çıkınca dayanamadım (kendisi de buğday olduğu için kırmızı ruj ona da tam olarak yakışmaz). Bütün gün görmek zorunda kaldım. Keşke kalmasaydım. Keşke birileri bizim buralardaki kırmızı rujunu sürmüş ama yakıştıramamış kıza kırmızı rujun beyaz tenli kadınlarda güzel durduğunu söyleseydi. Keşke esmer kadınlarda kırmızı rujun paçozdan ve çingeneden Çağla Şikel'den hallice durduğunu söyleseydi. Keşke hiç sürmeseydi ve keşke görmek zorunda kalmasaydım. Beyaz ten &kırmızı ruj olur, esmer ten & kırmızı ruj olmaz. Net.
Julia Restoin-Roitfeld'de gayet güzel olduğu gibi. Tabii Çağla Şikel'in de kırmızı ruj vakaları var ama sayfayı kirletmek istemiyorum çünkü o kadar kabus. Ha bir de alınacaksa kırmızı ruj lütfen Chanel alınsın; başka marka değil. Hatta New York Red Hydra base 60.

No comments: