Tuesday, March 10, 2009

Topic of the day

Resmen bugünün konusu oldu. Farklı insanlarla farklı sohbetlerle farklı ifadelerle (ama genelde bir seviyesizlik mevcut. haliyle. ).
Madem bu kadar konuştuk, bu kadar lafını ettik, madem bu kadar güldük ve üzerine düşündük o halde koymak lazım resmini dedim. Aradım, taradım, demir tellere dayalı bir resmini bulamadım. Ama hani benzer bir şey buldum sanki. Demir trabzan, demir, çelik .... Yazarken gülmemem lazım ama tutamıyorum bazen; bir şey içerken ağzımdan filan fışkırıyor.

Neyse yoğun gündemimde günün konusu Totti oldu. Hayırlı olsun.

anladın sen beni (bir değil iki değil, teker teker gelin lan üstüme).
p.s. ulan laf ettin diye bir tane daha ekledim.

4 comments:

Trofolo said...

Daya beni, daya bana, dayan bana

anotherstar said...

ya biraz seviye lutfen...cok ayip. surada mustesna bir bir blog sayfasi yaziyorum, her sey belli bir seviyenin uzerinde. gel gor ki yorumlari engelleyemiyorum.zut.

Anonymous said...

ekliycen tabi, kledim diyo bi de, buraya bu mutaassıp pozlarını ekliyosun ama sonra gidip bambaşka fotoğraflarına bakıyosun, sanki bilmiyoruz.
koy işte cümle alem görsün, kadınların gözü gönlü açılsın, erkekler kendileriyle hesaplaşsın.
totti'nin olduğu yerde seviyeler yarıya indirilir.

Trofolo said...

Pardon bilemedim, ben gidip biraz popo kasi calisayim. Olmadi arkasindan quadriceps