Monday, March 30, 2009

Moda fotoğrafları




Genelde moda denilen şey kadınlara yönelik olduğu, kadınların başrolde bulunduğu bir alan olduğundan erkekler daha arka planda kalıyor.

Ancak tasarımcı olduğu kadar fotoğrafçı da olan sıfır beden ötesi Hedi Slimane Vogue Homme International için ünlü erkek modelleri çekmiş ve bizi olduğu kadar muhtemelen kendisini de mutlu etmiştir.

Favorim avusturyalı Werner Schreyer. Çocukken ki bu 90ların başına tekabül ediyor daha Hugo Boss reklamlarından önce abuk bir fransız gençlik dergisindeki Morgan isimli orta sınıf fransız markasının reklamında fark etmiştim. Elinin yüzünün güzelliği dışında şu gözünün altındaki yarasıdır beni tav eden. Cidden. O nasıl bir yaradır?
Ardından gelen ise Mark Vanderloo (şu şişik yüzlü dudaklı hiç de güzel olmayan esther canadas'ın ilk kocası). DK reklamlarını imzaladıkları yıllarda kendisini tesadüfen bir başka manken arkadaşı Paris'te yolda görmüş ve trafiğin durduğuna şahit olmuştum. Sert ifadenin bu kadar güzel durduğu kaç erkek vardır ki?

P.S. fotoğrafçı da seviyorum ayrıca. ama hepsini değil, herkesi değil, her gözü değil.


P.S.(2) yalnız resimlere baktıkça daha bir fark ettim ki hedi slimane resimleri çekerken biz kızlardan çok kendisini ve hem cinslerini mutlu etmiş. yalan değil şimdi, başka bir göz var.

P.S.(3) ayrıca bu post'un konusu direkt kopyadır. ama söyledim kopyaladığımı.

1 comment:

magdalena said...

ohhhhşşş