Sunday, September 5, 2010

Yaz bitti


Havanın serinlemesi, yağmur yağması, 1 eylülün gelip geçmesi, artık geceleri çıkarken üzerine bir şeyler alınması, fularların tekrar göze çarpması, camlar pencereler açık vaziyette yatılamaması, yorganın pikenin yerini alması vs değil yazın bittiğinin işareti. Benim için. Saçımı saç kurutma makinesi ile kuruttuğum gün benim için yazın bittiği gündür; çünkü artık üşüyeceğim için ıslak ıslak kendiliğinden kurumaya bırakamayacağım zamandır. İşte bugün yaz benim için bitti! 3 aydan sonra ilk defa saçlarımı saç kurutma makinesi ile kuruttum. Yani yazın bittiği gün bugün benim takvimimde. Olsun. Garip bir yazdı ama yine de güzeldi, yine de "arkası yarın" tadındaydı. Sonbahar insanı olmasam da önümüzdeki günler daha da şenlikli olacak. Biten bitmiş giden gitmiş, her "eski" yenileniyor, siliniyor ve gelenlerle beyazlaşıyor (ne de olsa geçmiş hiçbir zaman silinmiyor. bugün de gelecek de geçmiş üzerine kuruluyor ama silinmese de değişiyor). Ayrıca september when I first met you...

No comments: