Tuesday, September 28, 2010

Sabah keyfi # 3

Sadece sabah değil gün keyfi bu! Nedenini de bilmiyorum herhalde benim gibilere de "salak" deniliyor ama üzerimde hafiflik mutluluk var. Ha tabii ben bu kadar konuşur bu kadar dile getirirsem elbette bir yerde bir şekilde patlar ve hayatın çalımı ile golü kalemde güzelce yerim de yine de ... Yapacak bir şey yok hayat bu. Eldekini ona sahipken sevmek, onu öyle yere göğe koyamamak gerekir ve işste bu yüzden de hafiflik güzel şey. Tiril tiril bir hissiyat! Yoksa her şey harika mı? Değil. Hayat mükemmel mi? Hayır. Her şey yerli yerine düzenlice oturmuş beni de ortasına çekip almış mı? Yo. Sadece hiçbir şey kötü değil. Bu bile güzel. Yarın yağmur geliyormuş hava 28 dereceden 10 derece iniyormuş bitti yani fiziksel hafiflik O yüzden bugün bile keyif.

Ve, evet, yaşlandıkça yani artık her geçen gün J.A. gibi oluyorum ya böyle ota boka sevinen, yüzünde gülücükler açan, her şeyi iyi tarafı ile görmeye çalışan, hasta oluyorum bu börtü böcek kız halime de neyse. Yapacak bir şey yok, bundan sonra böyle!

No comments: