Sunday, April 8, 2012

Pazar sorusu: isminizin anlamını öğrenebilir miyim?

hava güzel, hafif, tiril tiril derken, hıristiyan (ki tdk hristiyan diyormuş ama güvenilir kaynak olmadığına göre ilgilenmiyoruz tdk ile) aleminin paskalyası bugün, carnaval au soleil paques au tison derken türk medyasının bir başka güzide insanı cüneyt özdemir'in doğan çocuğuna "mavi" ismini vermesi ile beynimde mavi şimşekler çakmaya başladı...

- merhaba ben mavi.

veya

- merhaba, mavi ile görüşebilir miyim?

off ama neden bu kadar sıkıcı ki bu insanlar? yani farklı olma çabalarını önemsizmişcesine göstermeye çalışanlar, medya insanları, hipsterlar vs...gerçekten mavinin derinliklerine dalmak ve bir daha kafamı çıkartmamak istiyorum bu insanları duydukça okudukça...korkunç bir isim; "istanbul" ile beraber. veya "aleyna" veya "sen" ile beraber. geri dönmek istiyorum hafif ruh haline, never on sunday duyguma...

2 comments:

no-go said...

umarim yanlis anlamisimdir: bir isim olarak "sen"?

of ki ne offfff!

anotherstar said...

yok bebegim dogru anlamis durumdasin...tasarimci sariyer ailesinin yeni dogan torunlarinin ismi "sen" imis, ben de fuket'ten ogrendim. magazin servisini kacirmisim hahaa...