Saturday, April 14, 2012

Dream on: the way we were

The way were ile uyandım. Bilen bilir pek acıklı aşk hikayesi filminin şarkısıdır; Robert Redford ve Barbra Streisand'ın oynayıp 70lerde Amerika'yı sarsıp, Barbra'nın da oyunculuğunun yanı sıra efsane bir şarkıcı olduğunun göstergesidir. Film benim için fazla kız filmi; fazla duygusal, fazla romantik, fazla tipik kız hareketli (fuket sever ama diye hatırlıyorum). Ama the way we were...gerçekten de Shaolin Soul 'da Glady Knight yorumunu dinleyip aklıma kazındığı günden beri özellikle de 2:15'den itibaren ruhumu delirtebilecek bir şarkı. Sözler pek değil tabii çünkü yine acıklı romantik laflar var, ben sıkılıyorum öyle şeylerden ama müzik, aranjman, Gladys Knight 'in sesini kullanışı, so it's the laughter diye girişi filan...whatever...bununla uyandım. Ayrıca the way we were güzel laf; herkes ve her tür ilişki için. Sevgililik olur, dostluk arkadaşlık olur, hiçbir şeyin aynı kalmıyor biten bitiyor, dün yapılan her şey bugün veya yarın kendisini gösteriyor ve the way we were oluyor...


No comments: