Saturday, March 10, 2012

Nihayet


Nihayet güzel uyanabildim. Nihayet! Uzun zamandır sabahları iyi kalkamıyordum(mutsuz değil, "iyi"). Sırtım ağrıyor, gecelik sıyrılmış belim üşümüş oluyor, yastık yeterli gelmiyor. Veya en boktanı korkutucu değil de rahatsız edici rüyalar görmüş olarak uyanıyorum. Korkarak değil de rahatsız olmuş olarak. Hani Lost Highway 'deki o kazınmış saçlı karakter görüldüğünde hissedilen cinsinden. Ancak nihayet bu sabah seksenine ilerleyen yaşlı teyze sorunlarımdan ve ergen rahatsızlıklarımdan tamamen uzaklaşmış kalkabildim. Bitti. İçimdeki hissiyat "bitti". Birçok şey, birçok duygu, birçok insan, birçok gereksiz hırsın kapısı kapandı. Sorunsuzca, sessizce. Bu yıl erguvanlara gidişimiz çok şahane olacak...

Ha bir de dream on var; karşılaşış, uzamış saçları, ara ara konuşmaya girişi, hediyesi, açık alan, kennedy .

No comments: