Wednesday, March 21, 2012

Çikletten çıkan tesadüfler

Gerçekten de çikletten çıkan tesadüfler oluyor, oldukça da coşuyorum heyecandan...

dün, metro çıkışı, yürüyen merdiven, "renk benziyor, kıvırcığı benziyor ama şimdi nanik yapsam pandik atsam ya başkası çıkarsa ciyak ciyak bağırırsa, yok ayakkabıyı da biliyorum neyse pandik değil de şöyle kolunu sapıkça dürtsem" düşünceleri içerisinde geçen 5 saniye ve dürtmem neticesinde tahminimin doğru çıkıp r. ile karşılaşmam, çiklet sürprizine karşılıklı bayılmamız, bir de üzerine gey kapılım z.'nin eklenmesi, bir de üzerine kurt cobain b.'nin gelmesi, gidilecek yemek doğumgünü partisi derken, "off etiler'e nasıl gideceğim" derken, trafikten kaçmak için geç kalmak ve öncesi falko götz vaziyette korkutan trafiğin akması, o acayip sitelerde kaybolmam, pek sevdiğim yale paşası a.'nın doğumgünü, özlediğim leopard lover g.'yi görme sevincim, rafine ortam derken robertlilerin gidip de geri kalanların leşleşmesi (sekvotka ve juno boy ile mutfaktaki leş vaziyetleri geçtim zaten), benim aztek serüvenine kalmamam ama galiba sonrasınsa pişmanlığın büyüğünü yaşamam...olsun, pek sevgilim g. elimden tutup götürecek aztek'e beni haftaya...

gecenin lafı: "ben aslında robert'e girdim de gitmedim" . gerçekten de.

p.s. fuket tayland'a geri döndü...üzüntüm büyük...özlemim çok daha büyük.

1 comment:

Trofolo said...

Ne kadar hareketli bir hayatınız var sayın Anotherstar. Adeta imrendiriyor. Bir de bu aralar bizim semte çok gelmeye başladınız..