Friday, November 13, 2009

Cuma eğlencesi # 17

Güzel bir insan ile açılışı yapmak istiyorum. Hana Soukupova. Saçlarını kestirmiş harikulade bacaklarını açmış ve davetlere çıkmış. Ya bir şeyi merak ediyorum bu arada. Şu secret vs meselesine göre çağırmak diye bir şey var değil mi? Ne kadar çok istersen oluyor filan bir şekilde. Peki anladım. Biz burada şu blogda 2 yıldır Hana Soukupova Hana Soukupova diye yazıyoruz, beğenimizden ölüp ölüp bitiyoruz-ki kız olmak bir şey değiştirmiyor. Acaba kendisinin İpekyol reklamlarında yer almasına sebebiyet veren "çağırma"lardan biri de biz miyiz, bu blog mu? Ey yüce Evren, Kosmos söyle bana öyle mi? Hana , Hana diye beğendik yazdık çizdik o da bir türk firması ile çalıştı bunda secret vari bir çağırma durumu var mı? Varsa bileyim ona göre her istediğimi her şeyi buraya yazayım çağırayım sonunda da kavuşayım... Bir nevi Şirin Sever gibi. Bebeğim Şirin de Secret'a inanıyormuş. Ah canım.
Nasıl güzel bir elbise, kıskandım resmen. Ben tabii bu bling bling mevzularında ağır kıro olduğum için kendime almak istesem doresini alırdım kesin. Bir de bence benim tenimde dore daha güzel duruyor. Hatta buradan my dear eski sevgilim B.'ye Atina'ya düğüne giderken verdiği elbise için bir kez daha teşekkür ederim. Elbisenin sırtının payetlerle kaplı olması tam bir sükse yarattı demek durumundayım, Kostis'in bakakalan gözlerini ben fark ettim, garibim Katerina kör gözlerine rağmen fark etti. O halde tamamdır, I heart Kostis. -çağırıyorum Kostis seni, via secret...
İşte güzel insan diye ölünüp bitilen insanların çocuğu Zoe Kravitz yani malum çoğu kadının geberdiği Lenny Kravitz ile erkeklerin de Cosby Show'dan sonra High Fidelity 'de bayıldığı Lisa Bonet'in kızları. Güzel değil, alımlı değil, farklı değil ama şimdiden celebriti, doğuştan zengin-telif hakkı güzel şey şu hayatta o halde mutlaka kazanacaktır.


Eski mankenlerden sayılabilecek tecrübede ve yaştaki Lyda bir şey. Elbisesi çok güzel. Bayılıyorum böyle ceket içine bir şey giymeden çıkmaya. Harikulade bir şey. Forever hidden nudity! Tabii bu elbisenin bu kadar güzel durması için biraz ince olmanın yararı olabilir ama yapacak bir şey yok, normal boyutlardaki kadınlarız biz...diyerek Şirin Sever tadında cümleler yazarmışım. Bak şimdi aklıma geldi, kaç zamandır okumuyorum yazdıklarını. Keza nerd'in allahı zeka ve espri seviyesi limitte olan bir diğer türk basınının değerli kalemi Ali Okancı'yı da ihmal ettim uzun süredir. Hele kendisi ve sevgili eşi ile yazdığı anıları beni benden alan güzide eserler...

Evimizin bir üyesi, çocuğumuza protestan ahlakına uygun eğitim veren mürebbiyesi ile tanıştıralım, Maggie Gylenhall. Kimse kusura bakmasın ama üzerindeki Louis Vuitton bile olsa sönük ve sıradan olmasını engellemiyor. O kadar sıradan ki bilmiyorum normalde daha çok beğeniyorum kendisini ama burada epey sönük buldum. Ki geçtiğimiz yıllarda Agent Provocateur mankenliği yapmış insan. Yani şu haline bakınca değil provokasyon, resesyon yapması çok daha muhtemel bir insan görüntüsünde. Benden bile daha iyi bir agent provocateur mankeni olur-tombul yerlerimi de sileriz fotoşop ile, tamamdır bence!
Carine Roitfeld'in fotoğrafçı oğlu Vladimir'in italyan erkek Vogue'nun stilisti Giovanna Battaglia sevgilisinin sergi açılışında. Resme ve tarzına aldanmamak lazım kendisi 28 yaşında. 48 yaşında ağırlığı ile durması neden işte onu bilmiyorum. Bence çirkin ama albenili kadınlardan. Öyle çok güzel değil sıradan rengi güzel kadınlardan değil gayet kendine has bir duruşu hatta asaleti var. Normalde de bayağı şık kendine has giyinen biri. Ancak bu kılığında her motif, her renk, her trend var ki epey sıkıcı bir şey bu -yineliyorum çok kendi adıma düzenli vogue okumam ve modayı biliyor olmam dikte edilenleri, söylenenleri aynen uygulayacağım anlamına gelmez. yapmam da sevmem de-. Bilemedim burada evet havalı ama işte o kadar geldi ki normalde forever kool bir insan kendisi.
Yeni dönem amerikalı aktrislerden, ismini bilmiyorum ama kendisini çok beğendim. Bence elbisesi ayakkabıları gayet güzel gayet şık. Tamam, şişman hatta oldukça şişman bir kadın kendisi ama görülüyor ki şıklık zarafet sadece zayıf incecik olmakla bitmiyor. Bu sayfanın belki de en şık insanlarından kendisi deyip bitiriyorum gidiyorum bu cuma da biter gider Sabahattin beni bekler....

No comments: