Tuesday, October 30, 2012

Mavi tesadüf

yayılan bayram tatili, evde yayılma, never on sunday ruhu derken telefonda kaçmaya çalıştığım ama 2. kez yakalandığım ve korkarak kabul ettiğim face time hadisesi, arayanın pek sevdiğim, benim için pek önemli olan juicy g. olması (hani anlıyorum amerika'dan arıyor ama bu face time durumu, görülme durumu filan beni fazlasıyla geren durumlar), sesini duymanın kendisini görmenin keyfi ama herhalde en çok da son zamanlarda gördüğüm en güzel bebek-çocuk olan zibidi peri 'nin güzelliği, peri 'nin mavi seramik diş kutusunun gerçekten de dediği gibi komidinin üzerinde duruyor olması, bir anda gelen açıkcası şaşırtan bir tiffany dürtüsü, kaykaydan, the bronx'tan sonra içimdeki breakfast at tiffany's'in uzun zaman sonra çıkması, filmdeki komik yüzük seçme sahnesi ve tiffany's'deki satıcının zarafeti, bazı yüzüklerin engrave edilebilir bazılarının edilemeyebilir oluşu, bir anda roma'ya dönüş,"yatcaz kalkcaz gelcem" derken duyduğum mavi tiffany's esprisi ile gülmekten resmen yerlere düşüşüm, durmadan gülüşüm...komik işte! j.a.'nın kahkahalarla telefonu açtığımda veya geçen geceki balonlu resmimi gönderdiğimde verdiği tepki gibi "çocuğum kahkahan hep daimi olsun".olsun herkesinki olsun. 
"mutlu insan=mutlu insanlar=mutlu hayatlar=mutlu günler=mutlu saatler" hayat zaten zor değil mi, herkese? en azından ağırlıkları atılsın...
sağanak bitti, yağmur bitti, güneş açtı, hayat çoktan başladı, the time is now. güzel bir sabah bu sabah.

p.s. ta cincinnati'deki evde komidinin üzerinde seramikten mavi tiffany's diş kutusunu görünce bir kez daha anladım ki sevdiğim yeni doğan bebeklere tiffany's hediyesi vermek güzel bir şeymiş. yalan değil, bayağı güzel. en azından bir anlamı, bir özelliği var, ayrı duran bir hali var. ve yıllarca saklanacak hali var. görmek, verilen değerin karşıda da görülmesi mutlu edici bir durum. pıııır da eliz'in kaşığına gidip de ismini işletip bana resmini çekip gönderince de bu kadar mutlu olmuştum...tamamdır ya bu güzel hediye. belki herkese değil ama işte verilenlere güzel hediye...ben mutlu, karşımdaki mutlu, bebek de ilerde büyüyünce mutlu olur -herhalde-.
       

No comments: