Wednesday, October 17, 2012

Günün mutlu anı

dün, güzel başlayış, "morning glory", bir anda gelen sıkıcılık, baskıcılık, "ama sizi ölçecektik, nerelerdesiniz, neden gelmiyorsunuz" sorularının üzerine çöken hali, ne yapacağımın söylenmesinin daha da nefret hali, garip bir sıcak hava, straplez, it's all about benjamins, sürekli kesilen elektrik, "suratsızım kılım" durumuna hiç üşenmeden arabalı aşşk'lı çözüm, mutlu eden çözüm, "we are shining"... ama öyle yapacak bir şey yok!

p.s. oldukça gerzekçe geçen günün mutlu anı ise, bu yıl anaokuluna başlayan vittorio'ya gönderdiğim komik okul çantasının paris'e ulaşıp, zibidi vittorio'nun o komik ve konuşamayan hali ile "merci pour le sac tatie anotherstar" demek için telefon açmasıdır. o konuşamayan telaffuz edemeyen haline o kadar güldüm ki # 8 geldiğinde zaten mutluydum, çıkmış oldum.

p.s. (2) gripten kırıldığım, aslında iyileşip de halsizliğimin sürdüğü geçen haftadan beri yazamadığım fuket 'ten gelen bomba yorum beni daha da iyileştirdi : "mahşerin dört atlısı".elbette "I hate arda ve I hate arda&sinem" yorumunun güzelliğini geçiyorum ve arda'nın o korkunç saçlarını geçiyorum-tüm varlığı ile beraber.

p.s. (3) soruma cevap "baubles bangles & beads" ten geldi. şaşırdım, güldüm ve neden olmasın ki?  

p.s.(4) "gazlamak" derken...? gerçekten istediğim elimin altındaymış da farkında değilmişim daha...

No comments: