Tuesday, October 28, 2008

Bitti derken yeniden


Bazı şeylere bitti denilir ama bitmez, her daim yeni bir başlangıç ile geri döner. Belki biraz farklı belki biraz uzak belki biraz derin belki biraz soğuk belki biraz güzel belki biraz can belki biraz... olarak geri döner. Biz de öyle döndük. Döndük ama ne zamana kadar? Bu seferki ilişkimiz ne kadar sürecek? Gün içerisinde kaç kere nasıl olduğunu merak edip ilgilendiğimiz, kimi zaman küçük notlarla süslediğimiz, ara ara ihmal ettiğimiz ilişkimiz ne kadar daha devam edecek? Bizim dışımızda gelişen olaylar sebebiyle kesintiye uğrayan ve hatta biten ilişkimizin hali ne olacak?

Bilmiyorum. Bilememek, emin olamamak, muğlakta kalmak ilişkilerde yaşaması belki de en sevimsiz hal. Ama işin gerçeği şu ki bilemiyorum. Bilemiyoruz. Ne ben, ne o. Hiçbirimiz bilmiyoruz. Bize hukuku değil de kanunu dikte edenlerin uygun gördüğü, izin verdiği süre kadar beraberiz.

Çok dedikodu çok olay vardı ama ilişki yeniden başlayınca heyecanlandım söyleyeceklerimi yazacaklarımı unuttum.

No comments: